söndag

Nu är det söndag och jag har jobbat mina två nätter. Skönt att dom är över, var tillochmed trött inatt. Jag brukar bara vara det första natten. Men det är väl bebisen som vill sova på natten och det tyckte inte jag. :D
Är ledig imorgon och sen ska jag på utb. på tisdag. Den årliga HLR- och Durewall utbildningen vi har på jobbet.

Blir inget långt inlägg just nu, är fortfarande lite trött. Ska ordna till mig och sen blir det väl lite tacohandling. För söndag = Tacos. :D Men efter idag så kommer det bli uppehåll på nästan en månad för Matte ska ut och resa och jobba mm. Och är en borta av oss tre får inte dom andra äta. :D En liten regel vi har. En annan regel vi har är att ingen annan får äta med oss. Skulle Matte skaffa flickvän måste dom ha varit tillsammans i ett halvår innan hon får börja äta med oss, (så inte hon utnyttjar honom för tacosen skull.. :P ). Matte undrade hur det skulle bli när bebisen kommer. Men vi fortsätter som vanligt har vi sagt och bebisen kommer ju inte äta tacos med oss på länge så den hinner också med den där halvårs regeln.. :P Vi ska inte rubba på gamla traditioner. :D

Nej nu ska jag fixa till mig.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0