Ny blogg!

Tänkte att det vore dags att skriva i bloggen igen men hittade ingen inspiration, så jag täntke att om jag skaffar en ny blogg kanske den kommer tillbaka. :)

Det här året kommer bli det störta och spännande år för mig och Christian. Vi ska nämligen bli föräldar till en liten knodd 1 aug om allt går som det ska. Så idag är jag i v 20 (19+2).
Idag var vi på ultraljud och fick se det lilla livet. Jag fick se den i januari för då var jag dålig och var tvungen att bli inlagd och få en massa dropp, men det var stor skillnad och sen den idag jämfört med då. :) Plus att C fick se den idag också. Men h*n ville inte visa upp sig alls, vi fick buffa och knuffa på den bra mycket för att bm skulle kunna mäta och kolla allt hon behövde. SÅ spännande det var att se den lilla knöla runt därinne. Helt ofattbart att det växer en människa därinne i min mage.

Vi flyttade till vårat underbara hus i juni, det har redan gått nästan 9 månader sen vi flyttade hit, vart har tiden tagit vägen? Det känns som vi alltid har bott här, vi trivs så himla bra.


Idag var jag och hälsade på Carro, Kim och deras underbart söta son Hannes som är 1 vecka gammal. :) Så mysigt att få gosa lite bebis, fast ni längtar man ännu mer tills våran kommer. Men den får växa till sig lite mer därinne först tycker jag. :)

SKa fixa lite bilder sen och lägga upp hur vi bor. Måste fixa en ny mobil också så jag kan knäppa mer kort. Använder aldrig den vanliga kameran tycker jag. Är mycket dålig på det.

Fick hem ett nytt pussel idag så nu ska jag nog sätta mig med det en stund. :) Måste rekommendera WASGIJ pussel. Det finns inga roligare pussel. Jag är totalt fast i dom.
Nu ska jag vara duktig och försöka göra minst ett inlägg om dagen framöver. :) Ha det bra alla!
Kramar


Kommentarer
Postat av: victoria

Grattis till bebisen! Kram

2011-03-11 @ 13:23:34
Postat av: Frida

Tack så mycket!

2011-03-11 @ 13:38:47
URL: http://meejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0