Mätt

Nu är jag mätt i magen efter tacos och en magnum mandel till efterrätt. Men jag blir så mätt på en gång tycker jag. Det tar nästan stopp på en gång. Det är väl pyret som vill ha mer plats där nere antar jag. Vi kollade på några avsnitt av Kungamordet. Vi har sista avsnittet kvar men det får vi ta en annan dag. En spännande svensk serie. Har inte sett den förut har bara sett Drottningoffret, och den tyckte jag var bra. Matte har åkt för han ska jobba sista natten. Åh vad skönt det var idag att inte behöva åka till jobbet. Jag får sitta kvar i soffan och bara ta det lugnt.

Kollade på solsidan också förstås. :D  Det är en klockren serie. Älskar den! Nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja. Får se vem som åker ikväll, jag hoppas att det är Nicky eller Katerina som åker, avskyr dom bägge två. Helst vill jag att Rosa ska åka ut också, tål inte hennes sätt och röst. Usch säger jag bara.


Nu ska jag sätta mig till rätta och kolla på bb.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0