Loppis

Igår var det fredag och jag fick fin främmande av Carro och lilla Hannes. Han sov någon timme i min famn, så jäkla mysigt, längtar så efter min egen lilla kärlek. =) Vi fikade och myste här hemma i soffan, sen kom C hem från jobbet och han fick låna Hannes en liten stund iaf.
C packade vad han skulle ha med sig på kryssningen sen åkte jag och lämnade honom hos Ola för han sov där under natten för dom skulle fixa en massa saker innan dom skulle åka och sen fick han närmare till bussen på morgonen. Jag åkte hem till mamma och pappa efter det och åt lite mat och lämnade kartongerna som skulle med på loppisen. Så vi packade bilen igår kväll var det gjort imorse när vi skulle åka.
Imorse hämtade mamma mig strax före åtta och åkte mot Falun. Vi packade upp det som fick plats på bordet innan dom öppnade. Har aldrig varit där tidigare, det var faktiskt större än vad jag trodde plus att det var så grymt mycket folk. Jag kan inte förstå hur folk kan köpa så jäkla mycket skit?? Jag tyckte vi hade mest bara skit på bordet men tamifan som sålde det hur bra som helst. Förstår mig inte på dom som står där och säljer vecka in och vecka ut. Usch tycker det räckte mycket bra med en halv dag. Vi gick då mer än väl plus och det var ju väldigt kul. :D

När loppisen stängde åkte vi till plantagen och kollade på en soffgrupp som det var extra pris på, ett i konstrotting. Var jätteskönt att sitta i men jag vet inte om jag gillade färgen.. Den var grå/silver lite mörkare kanske.. Knepig färg.. Tror inte att det blir det fast det var ett jäkligt bra pris. Men väntar på att Jula ska få hem sina utemöbler så man får provsitta, för dom ska ha ett liknande som på plantagen men mörkare. Vill ha en konstrotting soffgrupp i uterummet, nu har vi ingenting skönt att sitta i där ute.

Åt hos mamma och pappa idag också. =) Inge roligt att äta själv, helst inte att laga mat själv. Men nu slapp jag, det blev fläskytterfile och potatisgratäng och till efterrätt blev det hallon och blåbär med vitchoklad i ugnen med glass till.. Mums.. Så nu är jag proppmätt och trött. Kommer somna ovaggat ikväll kan jag lova. Jag får ta med mig missarna och krypa ner i sängen snart för annars blir det så tomt att sova ensam i sängen.

Nej nu ska jag gosa ner mig i soffan en stund innan john blund kommer.
Hoppas ni har haft en trevlig lördag.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0