Helg

Ja nu är det snart helg för vissa. Själv ska jag tillbringa helgen på jobbet. Jobbar fredag och lördag natt. SÅ det blir inte mycket helg för mig. Christian kommer nog jobba över idag och imorgon ska han jobba extra men det gör ju inget när jag också jobbar. Vi kommer inte ses så mycket i helgen men då tröttnar vi inte på varandra heller. :P

Sov till nästan elva idag, så nu hoppas jag att jag håller mig vaken och lite pigg under natten. Har käkat frukost och gjort mig klar. Tänkte åka ner till stan och handla lite saker som jag behöver. Måste fundera ut nånting vi kan äta när C kommer hem eller om det blir skräpmat idag när C slutar sent och jag ska åka och jobba. Det visar sig. Ska köpa nånting att dricka till natten iaf. Har fått dille på apelsin festis nu. Mums vad det är gott. :D

Nu var himlen underbart blå och solen skiner så det droppar från taken. VÅR!! Bara att hålla tummarna att den är här för att stanna. Blev sur igår när det snöade som bara den, men som tur var försvann den snön snabbt. Men det är mycket snö kvar som ska bort.

Nej nu ska jag ta mig en tur stan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0