Fredag

Ja nu är det helg igen. :D Ska jobba inatt sen får jag helg. Hade utbildning i tisdags och det gick bra men jag fick sån huvudvärk när jag kom hem så orkade jag inte blogga sen iförrgår och igår jobbade jag kväll så då är jag borta nästan hela dagen och kommer hem sent på kvällen och då fanns det ingen ork kvar att sitta vid datorn och skriva.

Har inte så mycket att skriva här. Har gått in i vecka 21 nu. Magen växer och det bökas där inne. Precis som det ska. Man börjar verkligen känna nu att magen är större för den tar i när man ska bocka sig framåt. Helst när jag har jobbat natt då blir den stenhård på morgonen och är inte medgörlig.

Idag ska det förbereads inför imorgon för då kommer Linda, Andreas och flickorna upp till oss och sover över. :D Längtar.. Måste kolla om vi har tillräckligt många kudden och täcken. Men jag tror att vi ska ha precis fyra stycken av varje. Tjejerna tror att det är pyjamasparty så vi får fixa lite godis och chips för det hör ju till pyjamasparty. :D

Nej nu ska jag dona lite här hemma innan C kommer hem för då ska vi åka och handla.

Ha det så bra. Ha en trevlig helg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0