Barnvagn beställd!

Ja nu har vi varit och beställt barnvagn. =)  Känns bra att det är gjort. Lite tur hade vi också, var till barnenhus idag för att kolla priser och när man var tvungen att att hämta ut den och så. Sen ringer mamma och berättar att hon hittat en annons i tidningen att om man gick med i deras klubb så fick man 20 % rabatt på valfri vara. =) Trodde inte det skulle gälla barnvagnar men det gjorde det. :D Så vi fick över 1600 kr rabatt. =) Inte för att vi ska betala för det ska min pappa göra men det känns jäkligt bra iaf.
En Emmaljunga blev det. Silver stitch heter färgen och är riktigt snygg. Plus att jag inte sett någon ha en sån heller. Så det är lite roligt att ha en vagn som inte så många andra har. Jag har alltid sagt att jag inte vill ha en svart vagn så jag har velat mellan den här och den Pro forest. Men Christian tyckte mer om den här och det gör jag mer och mer också så den kommer bli kanon. Passar till både en tjej eller kille. =)

Skottade av lite på trallen ute idag så man kan gå till uteplatsen utan att pulsa i snön. Så nu börjar man få lite vårkänsla. Sen hade jag altandörren öppen i någon timme där ute var det 20 grader. :D Så underbart! Måste fixa lite mysiga möbler där ute så man sitter skönt. Nu har vi bara vårat gamla köksbord och det är inge skönt att sitta vid. Där ute vill man ju sitta och njuta och läsa lite kanske. C hittade ett på Jula som vi ska kolla på när det kommer in, måste ju provsitta innan man köper, så man sitter skönt menar jag. :D

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Idag blir det potatis och kassler med jordnötter och banan i ugn.. Mums vad gott..

Fel person åkte ur bb igår också. :( Fasen.. Men vad ska man göra, ska inte klaga för mycker för jag röstar ju inte ens. =)

Ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

Snygg vagn .. Trevligt att hitta dej på blogg-.. Ha det gott..=)

Postat av: Frida

Tackar! Är riktigt nöjd. =)

2011-03-14 @ 20:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0