3 april

Nu är det april månad. Förra veckan jobbade jag ganska mycket därför blev det inga inlägg. Idag har jag varit ledig iaf. Gick av igår morse efter två nätters jobb. Direkt när jag vaknade åkte vi ut till Torsångs cafe och åt "frukost". Mycket gott och mysigt var det. Åkte sen hem till mina föräldrar och hälsade på. Dom har Elsa just nu så jag fick gosa lite med henne också. Tänk vad man kan sakna hund ibland, men inte idag när regnet öste ner för då är man glad att man inte har hund så man slipper gå ut. Skjutsade Christian till Ola igår kväll och jag åkte hem till mamma och pappa igen och åt mat och tog det lugnt. Var så himla seg hela dagen igår. Men det är väl så att vara gravid, ska kanske kolla upp mitt järnvärde och se om det är lågt. När jag la mig i sängen igår kväll så var det en väldigt aktivitet i magen och jag la min hand på och då fick jag känna den första sparken med handen, så himla härligt. Fick känna flera sparkar innan knodden lugnade ner sig och kom till ro och somnade. :D

Idag har det bara varit en slö dag. Hela familjen har legat i soffan och bara slappat och kollat på film. Jag och C tog oss ut en snabbis till affären och handlade lite som behövdes och sen köpte vi mat på Königse och åkte hem och kollade på mer film.

C ville kolla på Stockholm-Bålsta så det gör han och jag skriver i bloggen för jag tyckte inte den serien var så bra. Jag väntar på att BB ska börja, det tycker jag är bättre. Undra vem som får åka hem ikväll, det spelar ingen som helst roll vem som åker hem av dom som är nominerade, tycker alla tre kan åka hem.

Imorgon är jag också ledig, mycket skönt sen jobbar jag alla dagar utom fredag. =( Så det blir en lång jobbvecka den här veckan också. Har inget inplanerat förutom att jag ska ut med Elsa vid lunch så det blir en skön dag imorgon med.

Nej nu ska jag gå och ta mig lite glass. =)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Bebisspark!! :D

2011-04-03 @ 22:11:54
URL: http://carroscaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0