2011-04-12

Imorse när jag vaknade var jag riktigt trött, har ingen aning om varför. Sov jättebra hela natten, var upp 2 ggr och kissade men somnade om på en gång när jag lagt mig igen. Sov i 11 timmar men ändå trött. Gick upp och åt frukost och njöt av solen som värmde så skönt.
Christian ringde och berättade att vi skulle få ett lass med ved hem. =) Kanon när vi har Matte som fixar det till oss. :D
Tempen ute visade 20 grader och det var i skuggan idag.. :D Så underbart!
När Christian kom hem gjorde han sig iordning sen bar det iväg till barnmorskan. Vi fick lyssna på pyrets hjärta. <3
Den är som en liten vessla där inne, bm satte apparaten mot magen och fick jättefint hjärtljud sen så poff var det borta.. Då försvann pyret direkt, den vill verkligen vara anonym därinne, var ju lika under ultraljudet. :D Men sen efter mycket letande fick hon ett spark mitt på micken sen så hittade hon hjärtljuden igen.. :D
Sockret låg kanonbra, likaså blodtrycket och Hb:t. Sist dom kollade hb så var det ju väldigt högt eftersom jag precis hade kommit hem från lasarettet efter att jag varit inlagd. Men nu var det mycket bättre som sagt, så det känns skönt, proverna sen sist såg också jättebra ut och hon trodde inte att jag skulle behöva äta järntabletter. Skönt om jag slipper det för jag mår inte så bra av järntabletter.
Sen vägde jag mig också, har bara gått upp 4 kg och det är ju hur bra som helst tycker jag, gick ju in i V 25 idag. :D Håller tummarna på att det inte skenar iväg sen. =) Men det visar sig, inget man ska oroa sig för nu.

Imorgon är det dags för jobb igen, ska jobba kväll så vi får se om det blir något inlägg då. Jobbar kväll på torsdag också sen jobbar jag dag på fredag, sen är det HELG!!! Och jag ska få vara ledig hela helgen. :D Hoppas på samma värme som det varit idag.

Nej nu ska jag kolla på BB och se vad dom har haft för sig. =)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Frida!

2011-04-24 @ 14:10:23
URL: http://carroscaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0