2011-04-10

Söndag idag.. Gick upp 5.20 trött som bara den. Vaknade 2.30 och var jättepigg tyckte att klockan kunde ringa då, gick upp och kissade och försökte somna om, men det gick inte... Låg hur länge som helst och vred mig, Christian snarkade som bara den och jag blev mer och mer irriterad och då är det inte lätt att somna om. Efter ett tag slet jag bort hans kudde och slängde den uppe på hans huvud, han märkte ingenting och hans snarkningar blev lite dämpade av kudden.. :D Yes!!! Somnade väl om vid fyra tiden och när klockan ringde var jag trött som bara den..
Gick iaf upp och åt frukost och gjorde iordning några smörgåsar till jobbet också innan jag for iväg till avd 27 för lite jobb igen.
Dagen gick snabbt som vanligt på dagturerna. Poff så var dagen gjord och jag fick åka hem. Knodden har lekt rövare hela dagen. =) Myyyssss.... När jag kom hem så la Christian örat mot min mage för att lyssna och då fick han en spark på örat.. :D Hehe den visar redan vem som bestämmer. :D
Mamma, pappa och Elsa kom förbi en sväng när dom var ute och gick, Elsa kollade läget hur vi bodde men var rädd för att katterna skulle komma fram, hon tycker INTE om katter. Sen for vi till Maxi och handlade tacos, det var 1 månad sedan vi åt sist. Matte och Christian var ju på kryssning en helg sen var Matte i Amsterdam en helg sen jobbade han en annan så det blev ett långt uppehåll sedan sist. Men nu äntligen har vi fått tacos. :D
Ska snart äta lite efterrätt också, idag blir det maränger och glass, orkade inte göra nånting annat nu när jag har jobbat.

När jag kom hem idag från jobbet hörde jag hur det brusade från bäcken så jag gick ner och kollade hur det såg ut och vattnet hade stigit mycket sen sist jag kollade. Så mysigt med en egen bäck, ska fixa iordning där nere sen så man kan sitta och njuta av vattnet som rinner förbi. =)

Imorgon kommer Carro och lilla Hannes hit på besök, tänkte bjuda på scones och så ska Hannes äntligen få sin present.. :D

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0