2011-04-08

Då var det fredag igen, veckorna går så fort. Har jobbat tis ons och tors, idag har jag varit ledig, har inte gjort nånting speciellt, tvättat några maskiner bara och varit och handlat lite. Imorgon är det jobb igen, ska jobba kväll och en dag tur på söndag.
Nu står Christian och Matte och lagar mat. =) Det blir lax, mums.. :D Måste nog säga att det är bland det godaste som finns, är väldigt gott att ha i matlådan också. Christian ska också jobba imorgon, så vi kommer knappt se varandra, men vi får sova tillsammans iaf.
I onsdags när vi hade slutat jobbet bägge två åkte vi till kupolen och köpte en ny mobil till mig, så snart kan jag äntligen prata med folk och höra vad dom säger och slippa att det bryts hela tiden, plus att alla samtal går inte fram heller. Vet inte vad det är för fel på telefonen. Men den är väldigt gammal, så det kanske inte är så konstigt att det håller på att ge upp. Bytte abonnemang också, bytte från 3 till telia. Så täckningen kommer bli bättre också. Har aldrig klagat på 3 förut när vi bodde inne i stan då hade jag aldrig problem men sen vi flyttade till huset funkar det inte alls så bra. Köpte iaf en HTC desire.


Nu ska jag ta och duka, hoppas ni får en bra helg alla!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Carro

Jää Telia!

2011-04-08 @ 22:32:42
URL: http://cajjoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0